Η κυβέρνηση, την ώρα που η χώρα βυθίζεται, χαρίζει απλόχερα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ σε «φιλικές» περιφέρεις, δήμους και ανεξάρτητές Αρχές για… αποκεντρωμένη προπαγάνδα.
Τα ποσά, τα οποία έχει υπογράψει ο γενικός γραμματέας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης Γιάννης Μαστρογεωργίου για προγράμματα επικοινωνιακής προβολής «ζαλίζουν», καθώς συνολικά αγγίζουν τα 10.100.000 ευρώ περίπου, χωρίς μάλιστα να έχει υπάρξει ποτέ κάποια επίσημη ανακοίνωση από την κυβέρνηση για την ανάγκη εγκρίσεων τόσο μεγάλων επικοινωνιακών πακέτων.
Από τη νέα λίστα προπαγάνδας της κυβέρνησης και η οποία αναδίδει έντονα προεκλογικό κλίμα, μερικοί… προορισμοί μεγάλων επικοινωνιακών πακέτων προκαλούν αίσθηση.
Αναρωτιόμαστε τι ακριβώς θα προβάλει ο Εθνικός Οργανισμός Ανακύκλωσης και χρειάζεται 1.463.200 ευρώ, ώστε να περάσει το μήνυμά του;
Αναρωτιόμαστε, επίσης, γιατί -ειδικά- στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, αλλά και Δυτικής Μακεδονίας και Θράκης δόθηκαν ήδη σταδιακά περίπου 4.500.000 ευρώ για επικοινωνιακή προβολή;
Είναι, άραγε, άσχετα αυτά τα εκατομμύρια από το γεγονός ότι το προφίλ της κυβέρνησης είναι ιδιαιτέρως πληγωμένο στη Βόρεια Ελλάδα,
τόσο εξαιτίας της αλλαγής στάσης της απέναντι στη Συνθήκη των Πρεσπών όσο και εξαιτίας της καταστρεπτικής της διαχείρισης στη διάρκεια της πανδημίας, σε υγειονομικό και σε οικονομικό επίπεδο;
Αναρωτιόμαστε, ακόμη, εάν είναι τυχαία η επικοινωνιακή ενίσχυση του ΚΕΘΕΑ, ακριβώς τη χρονική στιγμή που η κυβέρνηση αποφάσισε να εγκαταστήσει διορισμένο διοικητικό συμβούλιο δικής της επιλογής.
Αναρωτιόμαστε, τέλος, για ποιον λόγο η Εθνική Αρχή Διαφάνειας, ένα όργανο καθαρά ελεγκτικό, όπου επικεφαλής είναι συγγενικό πρόσωπο του Κυριάκου Μητσοτάκη, χρειάζεται επικοινωνιακό ρετούς ύψους 110.000 ευρώ,
γιατί η ΕΡΤ χρειάζεται έξτρα 70.000 ευρώ για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και για τα κριτήρια με τα οποία επιλέχθηκαν οι συγκεκριμένοι δήμοι και οι κοινωφελείς οργανισμοί τους.
Πόσες ακόμη αμαρτωλές «λίστες» με εκατομμύρια θα μοιραστούν, τελικά, για να πειστεί ο Ελληνας πολίτης πως όλα πάνε περίφημα, παρά το γεγονός ότι ο ίδιος ακροβατεί στο φάσμα της φτώχειας, εν μέσω πανδημίας;
Μετά την «αμαρτωλή» και διεθνώς διάσημη «λίστα Πέτσα», μέσω της οποίας μοιράστηκαν με τον πλέον αδιαφανή τρόπο 20.000.000 ευρώ ακόμη και σε ανύπαρκτα μέσα ενημέρωσης, μετά τα 2.000.000 ευρώ που δόθηκαν ειδικά σε κανάλια για μηνύματα που αφορούσαν τον κορονοϊό, μετά το μοίρασμα ακόμη 18.500.000 ευρώ για την προβολή του προγράμματος εμβολιασμών, μετά τα 5.500.000 ευρώ, που είχαν αντίστοιχα μοιραστεί τον περασμένο Ιανουάριο σε δήμους, περιφέρειες και τμήματα υπουργείων, όπως το Ιδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης τώρα, δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, για επικοινωνία και μόνο, διανέμονται σε περιφέρειες και δήμους, με περίεργα επιλεκτικό τρόπο, αλλά και σε ανεξάρτητες Αρχές, οργανισμούς και ανώνυμες εταιρίες του Δημοσίου.
Βέβαια, όσα εκατομμύρια ευρώ και να μοιράσει η κυβέρνηση, η πραγματικότητα δεν κρύβεται, όπως δείχνουν άλλωστε και οι πραγματικές δημοσκοπήσεις με την αντιδημοφιλία της κυβέρνησης να αγγίζει ποσοστά ρεκόρ.
ΠΗΓΗ : https://difernews.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου